czwartek, 14 czerwca 2012

143. Chcę do Ciebie przyjść


G                               e
1. Chcę do Ciebie przyjść
                   h                 e
Oczyść serce me i zmień.
                                       C                   D        G
Przez łaskę, którą mam w Tobie Panie mój.
G                                      e
Przychodzę wierząc, że
                       h                     e
słabości, które w sobie mam
                                 C     D                            
Zabierzesz Panie mój,
                               G
przez moc Twej miłości.

         C                 D                               C       G
Ref. Trzymaj mnie, obejmij Swą miłością
C                  D                                          G
Przyciągnij mnie, chcę blisko Ciebie być.
C              D                                        C     G
Czekając tam, powstanę tak jak orzeł.
                D          e                                  h       C
I z Tobą wzbiję się, Twój Duch prowadzi mnie
              D                  G
Przez moc Twej miłości.


        G                e
2. Otwórz oczy me
                                       h                e
Chcę widzieć Ciebie twarzą w twarz
                                     C                     D         G
Chcę poznać miłość Twą, życie Swe mi daj.
     G                       e
Przemień umysł mój
                                  h       e
Niech Twa wola stanie się
                      C     D                                    G
Żyjąc każdy dzień, przez moc Twej miłości.

1 komentarz:

  1. Your Affiliate Money Printing Machine is waiting -

    And making money with it is as simple as 1..2..3!

    Follow the steps below to make money...

    STEP 1. Input into the system which affiliate products you intend to promote
    STEP 2. Add some PUSH button traffic (it ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the system grow your list and sell your affiliate products on it's own!

    Are you ready to make money ONLINE???

    The solution is right here

    OdpowiedzUsuń