czwartek, 14 czerwca 2012

149. Nie ma za trudnych spraw


D                                   D4
1. Nie ma za trudnych spraw,
e7
nie ma zbyt błahych też
                    g                       a                             D
dla Ciebie Panie, Ty przecież wszystko wiesz.
D                       D4
Każdą potrzebę znasz,
e7
słyszysz mój śmiech i płacz,
                     g                 a                      D
dla Ciebie Panie to przecież ważne jest.

                                     G
Ref. Ja wiem, że wszystko jest możliwe,
                    h
że nie ma rzeczy bez znaczenia,
                 B                      C                            D
dlatego modlę się do Ciebie, dobry Panie.
                      G
I wiem, że zanim powiem słowo,
            h
Ty Boże znasz już całe zdanie,
               B                          C                        D
Uwielbiam Cię, Twoja wola niech się stanie.

B                          C
2. Nie zaskoczę Cię, wiesz o mnie wszystko
B                           C
Wiesz co było, znasz moją przyszłość.
B                 C                                     B
Niepojęte, że Ty, Panie, kochasz mnie,
                 C            D
kochasz mnie.

1 komentarz:

  1. Water Hack Burns 2lb of Fat OVERNIGHT

    More than 160k men and women are hacking their diet with a easy and SECRET "liquid hack" to lose 2 lbs each night while they sleep.

    It's effective and it works on anybody.

    Here are the easy steps for this hack:

    1) Get a clear glass and fill it half full

    2) Proceed to use this amazing hack

    and be 2 lbs lighter the very next day!

    OdpowiedzUsuń