czwartek, 24 maja 2012

128. Prowadź mnie przez cały dzień


               D                        
1. Prowadź mnie przez cały dzień
e
O to dzisiaj modlę się
              A                                     D       A
Prowadź mnie bym pokusom oparł się

D
2. Prowadź mnie przez całą noc
e
Niech Twój blask przyświeca mi
              A                                  D      A
Twoją wolę wypełniać zawszę chcę

D
3. Choć upadłem nisko w grzech
e
Jednak Jezus spostrzegł mnie
            A                                     D        A
Przebaczył wszystkie przewinienia me

D
4. Teraz widzę Jego twarz
e
Potrzebuję Jego łask
        A                                     D          A
On prowadził ścieżką, którą wybrał sam      

D
5. Bóg miłuje wszystkich nas
e
Jedynego Syna dał
             A                       D                      A
Na krzyżu zmarł, by nam zbawienie dać

D
6. Jemu dziś zaufać chciej
e
On poniesie brzemię twe
          A                          D                A
On potęgę Swą objawi w życiu twym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz