czwartek, 24 maja 2012

96. Każdy dzień upewnia mnie (+V)


      e                       h        C    e                   h        C
1. Każdy dzień upewnia mnie Pan w miłości wierny jest
e                        h         C     a                          h
Któż by inny mógł jak On przebaczać co dzień
      e                       h        C    e                   h        C
2. Boże wiem jak ranię Cię często słabnę,  gubię sens
e                        h         C       a                          h
Jednak Ty podnosisz mnie i nadzieję dajesz mi

G                     D                               C            D
/Nikt nie odbierze mi tego co mam w Tobie /x2
G                                  D                       C                     D
/ Pełnię miłości, pełnię radości, pełnię wolności mam w Tobie /x2


http://www.youtube.com/watch?v=QtFz-utxgDg&feature=related

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz