czwartek, 24 maja 2012

98. Pan mnie strzeże (+V)


                   D                         G
/ Pan mnie strzeże, Pan mnie strzeże
h                                            A
Czuwa nade mną Bóg On jest moim cieniem  / x2

D                                G                                  h
Czuwa nade mną Bóg, czuwa nade mną Bóg, czuwa nade mną Bóg
    A
Mój Bóg

D                           G     h                              A
1. Chcę z Tobą chodzić po wszystkich mych drogach.
D                          G            h              A
Prowadź mnie w mocy swej, abym nie upadł.

D                        G                     h                A

2. Nie boję się, chodzę w noc ciemną bez lęku.
D                G           h             A
Dobrze to wiem, Ty jesteś ze mną.


http://www.youtube.com/watch?v=Vk74iGvmZA8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz