czwartek, 24 maja 2012

114. Ja śpiewam Panu memu



1.Ja śpiewam Panu memu śpiewam cały dzień
Śpiewam z miłości tej, której nie zna świat
Śpiewam jak On zbawił mnie, przez śmierć na Golgocie
 Wciąż śpiewam Panu memu                      
/śpiewam cały dzień/ 2x

2.Ja śpiewam chociaż nieraz, ciężka droga ma
Bo świat nie chce tego znać co Bóg w łasce dał
Lecz ja śpiewam cały dzień, pieśnią Pan napełnił mnie

3.Ja śpiewam dla zgubionych, śpiewam wciąż bo wiem
Święta Zbawiciela krew, zmywa wszelki grzech
Jeśli ktoś usłucha mnie Zbawcy odda życie swe
Radośniej będę śpiewać
 /Panu memu pieśń/ 2x

4.Ja śpiewam dla zbawionych którzy dążą wzwyż
Do wiecznego kraju tam, gdzie dom czeka ich
Wszyscy tam spotkamy się razem zaśpiewamy pieśń
Będziemy śpiewać Panu
/ wieczną chwały pieśń/ 2x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz