środa, 23 maja 2012

57. Malarz firmamentu (+V)



           e                       h
 1. Stwórca wszystkich rzeczy
e                  h
Malarz firmamentu
C                                            H7
To co najcenniejsze Panie dałeś mi
e                       h
Chór anielski śpiewa
e                                h
O tym jak wielki jesteś Ty
C                                        H7
Miłość Twa wypełnia całą duszę mą


e                    C           D                 h
Ref. Panie mój tylko Ciebie wielbić chcę
C                                                H7
Twa miłość całkiem odmieniła mnie
e            C              D            h
Panie mój tylko Ciebie wielbić chcę
C                                       H7
Za to kim naprawdę jesteś Ty


         e                       h
2. Stwórca wszystkich rzeczy
e                  h
Malarz firmamentu
C                                                 H7
Przyjdzie dzień gdy ujrzę Ciebie twarzą w twarz
e                           h
Od dnia gdy Cię spotkałem
e                           h
I poznałem miłość Twą
C                                            H7
Me serce coraz bliżej Ciebie Panie jest


http://www.youtube.com/watch?v=rLk42m03rGQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz