poniedziałek, 14 maja 2012

23. Hosanna (+V)

 C                                        a
1.Ujrzałem króla chwały na obłokach w ogniu był
              F                G
Ziemia drży, ziemia drży.
C                           a
Ujrzałem jego miłość,która zmywa wszelki grzech.
F                       G
Płynie śpiew z serca śpiew

     C      F     G     a        F                  G
R: Hosanna, hosanna, hosanna Bogu memu
C        F   G     a     F             G                a
Hosanna, hosanna, hosanna Bogu memu dziś

 C                             a
2. Ujrzałem pokolenie,gotowe za barankiem iść
              F         G         C
Tylko z nim stale być, ujrzałem przebudzenie
a                                    F                       G
Na kolanach ludzi tłum, modli się szuka Cię

B.Uzdrów serce oczyść je
Otwórz oczy me, abym widział Cię
pokaż mi jak kochać tak, jak kochasz Ty
Otwórz serce me bym mógł kochać Ciebie tak
Jak ty kochasz mnie
Wszystko co mi drogie jest - to Ty



http://www.youtube.com/watch?v=NoM0AT8fBvs&feature=fvst

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz