czwartek, 24 maja 2012

112. Wielbić mego Pana chcę (+V)


C               F           C                     F
1. Wielbić mego Pana chcę, (wielbić mego Pana chcę,)
C            F                C                      F
Bo On godzien chwały jest, (bo On godzien chwały jest,)
C            F    C                      F
On uwalnia mnie sam od wrogów mych.

        F    C       F              C
Ref. Mój Pan żyje, opoką moją jest
                F                   C                    G
 niechaj będzie wywyższony mój Zbawiciel.
          F     C         F            C
Mój Pan żyje, opoką moją jest
                 F               C                    G                 C
I niechaj będzie wywyższony Zbawca mój, Zbawca mój.




http://www.youtube.com/watch?v=w5oaI0RYmdM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz