czwartek, 24 maja 2012

76. Świat nie jest domem mym (+V)


 D                                          G                              D
1. Świat nie jest domem mym, jam tu przechodniem jest.
D                            h        D        e         A
Me skarby w niebie są, nie w tej dolinie łez.
D                                      G                 D
Do siebie, tam do gwiazd Anieli wabią mnie.
D                                   h                e   A   D
Chciałbym stąd wyrwać się, obcym tu czuję się!

         D                              G                       D
Ref. O, Panie, wiesz, ten świat jest obcym mi.
D                             h          D               e          A
Gdzież pójdę, jeśli Ty przede mną zamkniesz drzwi?
D                                             G                   D
Świat nie jest domem mym, blask nieba wabi mnie,
D                                    h                   e A   D
Chciałbym stąd wyrwać się, obcym tu czuję się!

D                                         G               D
2. Już tylu bliskich mi na drugi przeszło brzeg,
D                            h       D                 e       A
Czekają na mnie tam, gdy ziemski skończę bieg.
D                               G          D
Już uchylili drzwi, wołają także mnie,
D                                  h              D     e     A
Chciałbym stąd wyrwać się, obcym tu czuję się.

 D                                                  G                 D
3. W chwalebnym kraju tym będziemy wiecznie żyć,
D                            h          D         e     A
Z żywota drzewa jeść, ze źródła życia pić.
D                                            G                    D
Tam uwielbienia pieśń z ust wszystkich wzniesie się.
D                                 h                  D     e     A
Chciałbym stąd wyrwać się, obcym tu czuję się.



http://www.youtube.com/watch?v=DO8q-eluRdM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz