piątek, 18 maja 2012

51. Głośno do Pana wołam (+V)


e                                         C
1. Głośno do Pana wołam, głośno aby usłyszał,
e                                   C
szukam mojego Boga, ręce moje wyciągam

         a                D                 G
ref: /Bóg mój wzmacnia mnie tak
Cadd2                                 C
On wzmacnia mnie, On sam
D                         G
 przebaczył mój grzech /x2

e                                        C
2. Głośno do Pana wołam, głośno Pana wzywam,
e                                C
Ręce moje wyciągam, śpiewam dla mego Boga

e                                   C
3. Głośno do Pana wołam, głośno aby usłyszał,            
e                                 C
szukam mojego Boga,ręce moje wyciągam.



http://www.youtube.com/watch?v=a6T_kIUNk1g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz