czwartek, 24 maja 2012

77. Słyszę jak mnie woła Pan (+V)

e                                        D                   C
1. Pozostawię to za sobą, co słyszały uszy me.
e                                        D                   C
Pozostawię to za sobą, co widziały oczy me.
e                                        D                   C
Krok za krokiem będę iść – oto moja nowa myśl.
e                                        D                   C
Nowy rozdział zacząć czas decyzją podjętą raz.

                       e                           a                              
Ref. Słyszę, jak mnie woła Pan, co na krzyżu za mnie zmarł,
             C                          D                 C             e
Bo już czas nawrócić się, nim nastanie sądu dzień.

e                                                             D                   C
2. Chcę, by dumny ze mnie był, wszelką winę ze mnie zmył.
e                                             D                   C
Chwała Jemu za to, że chce zbawić ciebie i mnie.
e                                        D                   C
Panie mój, chcę służyć Ci i narzędziem Twoim być.
e                                                                D                   C
Pragnę zostać dzieckiem Twym, a nie wciąż w tym świecie tkwić.


http://www.youtube.com/watch?v=5GYtjCdp_HU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz