czwartek, 24 maja 2012

107. Wszystko mam w Tobie (+V)


  G
1. W Tobie wszystko mam,
e
w Tobie wszystko mam
C                                D
w Tobie, w Tobie Jezu.

C                                     D            G
Ref. W obecności Twej potrzebuję Cię
D                     e
szukam twarzy Twej
D                  C               D
ja uwielbiam Cię, drogi Jezu
C                             D               G
W obecności Twej pragnę ukryć się
D                    e
szukam twarzy Twej
D                    C              D
Ciebie tylko chcę, drogi Jezu

G
2. W Tobie pokój mam,
e
w Tobie pokój mam
C                            D
w Tobie, w Tobie Jezu.

G
3. W Tobie radość mam,
e
w Tobie radość mam,
C                              D
w Tobie, w Tobie Jezu.



http://www.youtube.com/watch?v=s8z363KKOiA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz