wtorek, 15 maja 2012

29. Czy nie wiesz? Czy zapomniałeś? (+V)


     e                             C
1. Czemu pytasz mnie dlaczego żyję tak
     e                           C
jakby obok mnie nie istniał cały świat?
     e                        C
Czemu pytasz mnie dlaczego patrzę tam,
      a                            D
gdzie jakiś człowiek na szorstkim krzyżu zmarł?

          e                                 C    
2. Czemu pytasz mnie dlaczego gardzę życiem?
        e                                    C
Dlaczego nie walczę, by znaleźć się na szczycie?
     e                                       C
Czemu pytasz mnie dlaczego na mych ustach
      e                       D
gości wciąż zhańbiony krzyż Chrystusa?

       e
R: Czy nie wiesz, czy zapomniałeś
C
na krzyżu umarł za mnie?
a
Czy nie wiesz, czy zapomniałeś
D
mój Chrystus cierpiał za mnie?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz