wtorek, 15 maja 2012

28. Potrzeba nam współczucia (+V)


C G e D                lub           D A Fis E
1. Potrzeba nam współczucia,
miłości doskonałej.
Niech łaska zmieni nas.
Potrzeba przebaczenia,
dobroci Zbawiciela,
Nadziei ludzkich serc.

G D   e C G D                lub       A E   D A Fis  E
R: Zbawca, może ruszyć góry,
On ma moc by zbawić mnie,
Ma moc by zbawić mnie!
Na zawsze, autor odkupienia,
On powstał, zwyciężył śmierć,
Powstał, zwyciężył śmierć!

C G e D                lub           D A Fis E
2. Więc weź mnie, oto jestem
słaby i bezradny
wypełnij znowu mnie...
Oddaję swoje serce,
bo jesteś tego warty,
poddaję dzisiaj się.

3. Rozpal płomień,
niech świat ujrzy znów, prosimy,
jesteś warty - zmartwychwstał Król!


http://www.youtube.com/watch?v=lMkGnpacByA&feature=related

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz