środa, 23 maja 2012

56. Imię Jezus (+V)


             D                        h
1. Imię Jezus w Nim moja siła życie me
              G                    D
Moja nadzieja piękno zbawienia
           e                      A
Chwała nieba w Tobie jest

             D                          h
2. To mój Jezus cudowny Pan to Królów Król
              G                               D
Zbawiciel świata Wszechmocny Władca
           e                  A
Całe szczęście me to Ty


                       G                  D
Ref1: Pokonam góry pokonam morza
                 h                   A
Ogień nie spali mnie to wiem
                    G                     D
Kiedy Ty jesteś trzymasz za rękę
                  h                  A
Miłością chronisz życie me

                      G                  D
Ref2. Pokonam góry pokonam morza
                  h                  A
Ogień nie spali mnie to wiem
                      G                  D
Kiedy Ty jesteś trzymasz za rękę
                  h                  A
Prowadzisz wprost w ramiona Swe


http://www.youtube.com/watch?v=VhKijeBocJU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz