poniedziałek, 14 maja 2012

21. Jestem tu by wielbić (+V)

    C  G  F              lub       D  A  G
1. Ty, Światłość dnia
wszedłeś w moje ciemności
Dałeś mi wzrok, abym mógł
Widzieć Twą Twarz i spojrzenie miłości
W którym roztapiasz mój strach

C   G   C  F           lub      D  A  D  G
Ref: Jestem tu, by wielbić, by oddawać chwałę
Jestem tu, by wyznać: To mój Bóg.
Dobry i łaskawy, cały tak wspaniały,
Ponad wszystko cenny dla mnie jest.

C  G  F          lub         D  A  G
2. Ty, czasów Król, wywyższony na wieki
Jaśnieje w niebie Twój tron
Zszedłeś na ziemię, by stać się człowiekiem
By rajem stał się mój dom

G  C  F                        lub           A  D  G
I niczym nie odpłacę się za miłość Twą i za Twój krzyż


http://www.youtube.com/watch?v=hlzIGsIFyxw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz