czwartek, 24 maja 2012

73. Cudowna Boża łaska (+V)


           D                   G     D            
1. Cudowna Boża łaska ta
D                              A
Zbawiła z grzechów mnie.
      D                         G     D
Zgubiony, nędzny byłem ja,
D               A         D
Lecz teraz cieszę się.

 D                                G        D
2. Ta łaska wlała Boży strach
D                           A
W kamienne serce me
D                         G           D
I wtedy zobaczyłem w łzach,
D                  A        D
Żem na przepaści dnie.

       D                            G        D
3. Lecz łaska podźwignęła mnie
D                              A
I naprzód wiedzie wciąż
D                            G        D
Przez ciemne i burzliwe dnie
D                     A            D
Tam, gdzie Ojcowski dom.

        D                           G       D
4. O, Boże dzięki, dzięki Ci
D                         A
Za cudną łaską Twą.
D                                        G        D
Do nóg Twych padam w kornej czci,
D              A               D
Niebiosa chwałą brzmią.



http://www.youtube.com/watch?v=2GERhKmiYdY&feature=related

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz