wtorek, 15 maja 2012

47. Do zwycięstwa prowadzi mnie mój Pan


                  d                A                   d     C
ref. Do zwycięstwa prowadzi mnie mój Pan
                  F                C                      F
Do zwycięstwa prowadzi mnie mój Bóg
                 B          a          d
Chcę wykrzyczeć Tobie chwałę
B         F          A        d
Alleluja, Panu cześć!
     
     d     F       G        g
1. Przyjdzie dzień, gdy w chwale ujrzę Ciebie
Twarzą w twarz będę oglądać Cię,            
C                         F             A                      G
Lecz na razie na Ziemi tu muszę toczyć swój bój.

     d     F       G        g
2. Dodaj sił i mocy, wiary, Panie,          
Wesprzyj mnie mocnym ramieniem Swym
C                               F
Abym w sercu miał Słowo Twe                  
 A                          G           d      A  
 I podążał za Tobą, za Tobą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz