środa, 23 maja 2012

66. Prowadź mnie pod krzyż (+V)


          h(e)             A(D)                     G(C)    D(G)   A (D)
1.  Przychodzę dziś tu pod Twój krzyż, Golgotę
h(e)            A(D)                G(C)          D (G)  A(D)
Gdzie Twoja krew przelała się jako okup


e(a)            A(D)                    h(e)    A(D)    G(C)
Ref 1.To co dla mnie miało wartość dziś nie liczy się.

                                    G(C)                   D(G)       A (D)
Ref 2: Prowadź mnie pod krzyż tam gdzie Twoja krew
                   G(C)      D(G)     A(D)
Przelewała się by uwolnić Mnie
                         h(C)        G(G) A(D)
Panie błagam przyjmij serce Me
        e (C)            G(G)     A(D)        h(e)
Prowadź....      prowadź mnie pod krzyż

h(e)             A(D)                G(C)     D(G)  A(D)
2.  Byłeś jak ja, kuszony wciąż próbowany
h(e)                 A (D)                 G(C)
Wziąłeś mój grzech zniszczyłeś śmierć
                     D(G)      A(D)
Dziś mnie wzmacniasz


http://www.youtube.com/watch?v=vdq9Q8wJdjc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz